Pobierz e-book
Pobierz aplikację
mobilną GCBeVENT

Meetings Week Poland
Kod eventu: Poland


Meeting System
otwarty!

Prelegenci

18 marca 2014 (wtorek)


 

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów

Katarzyna Gembalik-Kinas

Zastępca redaktora naczelnego magazynu "Brief for Poland". Z mediami związana od 6 lat, początkowo jako redaktorka serwisów branżowych Grupy Mediarun, a od blisko 3 lat jako dziennikarka magazynu "Brief", gdzie zajmuje się głównie tematyką marketingu miejsc i CSR. Aktualnie pełni funkcje zastępcy redaktora naczelnego nowego magazynu "Brief for Poland", który po 11 latach obecności w piśmie "Brief" jako sekcja specjalna staje się oddzielnym tytułem. Pierwszy numer pisma, poświęconego budowaniu silnych marek miejsc, ukaże się w marcu br.

 

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów

Adam Hajduga

Doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii. Specjalizuje się, w teorii i w praktyce, w problematyce socjologii czasu wolnego i turystyce kulturowej. Prowadzi zajęcie dydaktyczne ze studentami Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach. Od kilkunastu lat zawodowo związany z samorządem regionalnym. Obecnie pełni funkcje kierownika referatu promocji dziedzictwa przemysłowego w Wydziale Kultury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Współtwórca i wieloletni koordynator unikatowego w skali Polski „Szlak Zabytków Techniki” - wielokrotnie nagradzanego , sieciowego produktu turystycznego oraz jego święta - „INDUSTRIADY”. Zatrudniony jako ekspert zewnętrzny w międzynarodowym projekcie CENTRAL EUROPE SHIFT-X: Employing cultural heritage as promoter in the economic and social transition of old-industrial regions. Jest przekonany, że: „Już za niewiele lat dla mieszkańców Europy miasto przemysłowe będzie zjawiskiem równie tajemniczym i fascynującym, jak teraz dla nas miasto średniowieczne". Tym przekonaniem emanuje w Radzie Programowej Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu oraz w Zarządzie Europejskiego Szlaku Dziedzictwa Industrialnego (ERIH), stowarzyszenia łączącego ponad 850 zabytków techniki na całym kontynencie europejskim. Uczestnik kilkudziesięciu zagranicznych staży z zakresu budowy, zarządzania i promocji produktu turystycznego opartego o dziedzictwo kulturowe. Członek Polskiego Towarzystwa Socjologicznego oraz Ruchu Slow Food.
Prezentacja do pobrania
 

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów

Piotr Jakubowski

Od niemal 20 lat związany z samorządem lokalnym Mikołajek, Burmistrz Miasta od 2001 roku. Miłośnik motoryzacji, dzięki jego zaangażowaniu gmina Mikołajki przez ostatnie 9 lat jest bazą i współorganizatorem Rajdu Polski. Pomysłodawca budowy toru wyścigowego, który umożliwił organizację Rajdu Polski w randze Mistrzostw Świata. Od 2004 roku efektywnie pozyskuje fundusze europejskie na rozwój gminy.
Prezentacja do pobrania
 

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów

Grzegorz Kiszluk

Redaktor Naczelny miesięcznika „BRIEF” i „BRIEF FOR POLAND”. Jeden z pionierów reklamy w Polsce. W latach 1991 – 1996 dyrektor działu mediów Publicis FCB i dyrektor generalny Optimedia Poland (1994 – 1996). Od 1996 do 1998 członek zarządu ZKDP i pierwszy prezes rady nadzorczej spółki Polskie Badania Czytelnictwa. Od 2003 do 2005 r. prezes rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA). Prowadzi wykłady z marketingu i reklamy w szkołach wyższych. Członek jury festiwali: Crackfilm, Złote Orły, Boomerang, Media Trendy, KTR. Laureat „Stalowego Przęsła 2004” w kategorii budowania mostów między różnymi poglądami i aspektami komunikacji rynkowej, a w szczególności za działania integrujące różne środowiska zawiązane z komunikacją rynkową i pozwalające wykorzystać synergię ich współpracy. Pierwszy redaktor naczelny magazynu Impact. Od 1999 właściciel Wydawnictwa Reklamowego AdPress i redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży Brief. Inicjator platformy BriefforPoland, od 12 lat obserwujący rynek marketingu miejsc. Twórca platformy do wymiany doświadczeń między regionami. Ambasador Golden Drum w Polsce.
 

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów

Wojtek Lewandowski

Od 2007 r. producent Ogólnopolskiego Festiwalu Dobrego Smaku. W roku 2008 współproducent (wraz Robertem Makłowiczem i Piotrem Bikontem) imprezy „Europa na widelcu we Wrocławiu, mającej na celu promocję kuchni i produktów regionalnych krajów Unii europejskiej w Polsce. Zajmuje się promocją produktów regionalnych i lokalnych oraz kuchni regionalnej. Prowadzi prelekcje i warsztaty dotyczące marketingu produktów regionalnych i lokalnej tradycji kulinarnej. Wielbiciel dobrej kuchni, smakosz. Prowadzi bloga KULINARNY.wordpress.com poświęconego kuchni domowej i wydarzeniom kulinarnym. Z wykształcenia specjalista Public Relations, absolwent wydziału komunikacji społecznej Drury Universtiy w Springfield Missouri (USA).
Prezentacja do pobrania
 

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów

Anna Nowakowska

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Doktorantka. Jedna z inicjatorek założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej, którego obecnie jest Członkiem Zarządu oraz Kierownikiem ds. Projektów Edukacyjnych. Współtwórczyni studium podyplomowego Event Management przy Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła jako specjalista ds. konferencji i bankietów w Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim. Obecnie zatrudniona w Hotelu NARVIL**** Conference & Spa jako Manager ds. Kluczowych Klientów gdzie odpowiedzialna jest za kompleksowe przygotowanie i koordynację imprez z sektora MICE. Pochłania ją hotelarstwo, event marketing, eventy plenerowe (w tym wesela), animacja czasu wolnego oraz szkolnictwo. Wykładowca, prelegent, ekspert ds. lokacji. Prowadzi branżowego bloga strefaMICE.pl
 

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów

Katarzyna Pacholak

W branży eventowej pracuje od 2006 roku. Przez ponad 5 lat związana z agencją ARS Communication, od października 2012 roku pracuje w firmie Visionhouse. Specjalizuje się w tematyce bezpieczeństwa imprez masowych. Doświadczenie zdobyła podczas organizacji kilkudziesięciu wydarzeń, m. in. Sylwestrowa Moc Przebojów – Zakochaj się w Warszawie 2008, 2009 i 2010; Oto jestem! Otwarcie Stadionu Narodowego w Warszawie; Wielki Dzień Otwarty na Stadionie Narodowym w Warszawie; Oficjalna Strefa Kibica UEFA EURO 2012 w Warszawie; Ceremonia Otwarcia Europejskich Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych 2010.
Prezentacja do pobrania
 

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów

Olga Pietrzak

Event Manager w Agencji Power od 2012r. Na rynku pracy obecna od blisko czternaście lat, organizacją eventów zajmuje się od lat siedmiu. Wcześniej związana z planowaniem i zarządzaniem sprzedażą w tym client service oraz hospitality. Prywatnie jej największą pasją są psy, posiada ich cztery. Aktywnie od blisko osiemnastu lat uprawia sporty zespołowe (hokej, koszykówka), interesuje się kryminologią.
Prezentacja do pobrania
 

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów

Rafał Sadownik

Twórca, producent, dyrektor artystyczny projektów: Carnaval Sztuk-Mistrzów, Festiwal Sztukmistrzów, Urban Highline, Akademia Sztukmistrzów, Festiwal Gier i Zabaw Tradycyjnych. Absolwent Europeistyki, Filozofii i Kulturoznawstwa, instruktor Lekkiej atletyki, student Architektury i Urbanistyki. Stypendysta w Dziedzinie Kultury i Twórczości Artystycznej Marszałka Województwa Lubelskiego. Jeden z założycieli kuglarskiej grupy Sztukmistrze, autor sukcesu Lublina w staraniach o tytuł organizatora European Juggling Convention w 2012 roku. Założył i prowadzi Pracownię Sztuk Fizycznych. Wiceprezes Stowarzyszenia SZTUCZNE. Aktor kilku teatrów: Eventual, Blagaistyczny, Provisorium i Kompania Teatr, Improteatr. Członek zespołu Kultura 2020 przygotowującego aplikację finałową Lublina w konkursie ESK 2016 (zespół „kultura szeroka”). Od czasów studiów zgłębia tematykę gier i zabaw, ostatnio tradycyjnych – w roku 2009 i 2013 organizował Mistrzostwa Polski Palanta.
Prezentacja do pobrania
 

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów

Kamil Sapeta

Manager ds. Rozwoju Grupy Anders. Odpowiada za rozwój strategię i komunikację marki Grupa Anders. Zawodowo związany z grupą od 2007 roku. Jego pasją jest marketing. Absolwent studiów MBA.
Prezentacja do pobrania
 

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów

Izabela Stelmańska

Zastępca Dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie. Od 1999 roku zawodowo związana z Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie. Zajmuje się zagadnieniami dotyczącymi marketingu terytorialnego, turystyki oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi w zakresie kultury i turystyki. Była jednym z inicjatorów opracowania strategii promocji oraz nowego systemu identyfikacji wizualnej Mazowsza. W swoich działaniach dąży do profesjonalizacji zarządzania turystyką i kulturą na terenie województwa, czego efektem jest opracowanie i wdrażanie dokumentów strategicznych dla regionu. W swojej pracy ceni profesjonalizm oraz współpracę z różnymi podmiotami, co jej zdaniem, daje gwarancję osiągania celów.
 

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów

Joanna Waszkiewicz

Absolwentka Wyższej Szkoły Biznesu – National-Louis University na wydziale zarządzania. Od początku kariery związana z rynkiem edukacyjnym i wydawniczym w Polsce. Swoją przygodę z mediami zaczynała od współpracy z red. Andrzejem Nartowskim w Gazecie Bankowej. Wieloletni dyrektor wydawnictwa pism branżowych ProMedia. Dała nowe życie tytułom Hotelarz, Rynek Turystyczny i Polski Jubiler. Aktualnie wydawca Katalogu Obiektów i Usług Konferencyjnych „MeetingsPoland.pl”. Rocznika, którego misją jest wspieranie rozwoju, profesjonalizacji i standaryzacji procesów branży MICE. Od 6 lat na stałe mieszka w Mikołajkach – żeglarskiej stolicy Polski, gdzie wspólnie z mężem jako Grupa Amax prowadzi najważniejszy port na Mazurach, sześć restauracji oraz apartamenty na wynajem. Współpracuje z lokalnymi włodarzami inicjując i organizując życie artystyczno-kulturalne w mieście. Od dwóch lat Grupa Amax jest wyłącznym operatorem gastronomicznym Rajdu Polski – w randze światowej WRC oraz opiekunem programu VIP Hospitality Club.
Prezentacja do pobrania
 

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów

Karolina Zuzaniuk

Magister Zarządzania i Marketingu UMCS oraz absolwent Szkoły Strategii Marki. Jako główny specjalista ds. Budowania marki Lublin w Kancelarii Prezydenta Miasta Lublin jest odpowiedzialna za przygotowanie, wdrożenie i ewaluacja strategii marki; wdrożenie i utrzymanie systemu identyfikacji wizualnej. Jest inicjatorem utworzenia z Carnavalu Sztuk-Mistrzów flagowej imprezy marki Lublin. Carnaval Sztuk – Mistrzów otrzymał Złoty Trójkąt Efektywności Briefu za najlepszy projekt w dziedzinie budowania marki miejsca. Referatu ds. promocji miasta Lublin, którym kierowała, otrzymał najważniejsze nagrody z obszaru marketingu terytorialnego, w tym: wyróżnienie za film reklamowy „Lublin – mała fabuła” w Przeglądzie Filmów Promocyjnych Miast i Regionów PROMOCITY 2010; Grand Prix za całokształt działalności promocyjnej oraz II nagroda w kategorii kampania outdoorowa dla UM Lublin w III edycji konkursu Złote Formaty, realizowanego w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów; dwie statuetki Webstar (Webstar Akademii oraz Webstar Internautów) dla strony lublin.eu w kategorii Administracja Publiczna w konkursie Webstar Festiwal. Carnaval Sztuk-Mistrzów jest laureatem wielu, cennych nagród. Pierwsza edycja okrzyknięta została Wydarzeniem Kultury 2010 (Gazeta Wyborcza Lublin) oraz otrzymała miano najlepszego polskiego produktu promocyjnego 2010 roku (konkurs Ministerstwa Rozwoju Regionalnego). W 2011 roku Carnaval wyróżniono prestiżową nagrodą “Kryształowa Elka” jako wydarzenie najlepiej promujące region. Zeszłoroczna edycja przyniosła tytuł najlepszego Produktu Turystycznego Województwa Lubelskiego 2012 oraz prestiżowy Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej.
Prezentacja do pobrania
 

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów

Sylwia Lewandowska

Dyrektor Marketingu i PR największej w Polsce imprezy w sportach motorowych, Lotos Rajd Polski, która w roku 2014 po raz kolejny zostanie rozegrana jako runda Mistrzostw Świata WRC. Związana z ważnymi wydarzeniami motoryzacyjnymi i sportowymi, od pięciu lat Dyrektor ds. Marketingu i PR legendarnego Rajdu Barbórka z kultowym odcinkiem na ulicy Karowej w Warszawie. Od 2002 roku współpracuje z Polskim Związkiem Motorowym, Automobilklubem Polski oraz organizacjami międzynarodowymi współtworząc wysokiej rangi imprezy i konferencje sportowe. W tym roku po raz drugi będzie wspierać swoją wiedzą Baja Poland- Puchar Świata w Rajdach Terenowych w Szczecinie. Absolwentka Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Sportowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Od 4 lat prowadzi własną agencję High Quality Zone zajmującą się marketingiem sportowym.
 

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów

Łukasz Napora

To bardzo aktywny dziennikarz muzyczny, pracujący dla różnych mediów już ponad 10 lat. Dziś jest przede wszystkim rozpoznawany ze względu na swoją pracę przy festiwalu świata niezależnego Audioriver w Płocku. Jest odpowiedzialny za reklamę i public relations oraz współtworzy program tego wydarzenia. Z kolei w każdy czwartek prowadzi audycję w Czwórce Polskim Radiu, gdzie prezentuje swoją muzyczną selekcję, zaprasza gości i emituje ciekawe sety.

Partnerzy / Sponsorzy

Patroni medialni

PUBLIKACJA POKONFERENCYJNA

więcej informacji o e-booku

PRELEGENCI

zobacz innych

ORGANIZATORZY

 
 więcej o organizatorach