Dla mediów
Geneza Meeting Week Poland
Podstawą decyzji o realizacji projektu Meetings Week Poland było zainicjowane jesienią 2012 r. porozumienie marketingowe czterech stowarzyszeń polskiej branży spotkań: Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce”, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorow Spotkan MPI Poland, Stowarzyszenia Branży Eventowej i Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. Projekt wielodniowej konferencji pod hasłem Meetings Week Poland został zainicjowany przez MPI Poland podczas debaty stowarzyszeń branżowych, która odbyła się w ramach targów ITM Business Tourism w Warszawie w dniu 24 stycznia 2013 r.
Celem Meetings Week jest uzyskanie efektu skali dla pokazania znaczenia branży spotkań dla gospodarki kraju oraz skupienie w jednym czasie osób z całego środowiska dla wyrażania opinii istotnych dla przyszłości profesjonalistów odpowiadających za realizację różnego rodzaju wydarzeń, konferencji i kongresów.
Kto powinien wziąć udział?
Organizatorzy Meetings Week Poland 2014 kierują zaproszenie do udziału do przedstawicieli działów marketingu, HR, PR, sprzedaży, zakupów, osób odpowiedzialnych za organizację wydarzeń w firmach i instytucjach, agencji działających w sektorze spotkań, przedstawicieli dostawców, w tym hoteli i centrów konferencyjno-targowych, firm multimedialnych, cateringowych, przewoźników, a także dziennikarzy.
Znaczenie Meeting Industry
Meeting Industry to określenie coraz częściej używane na świecie dla podkreślenia wielkiej liczebności i rosnącego znaczenia branży specjalistycznych usług związanych z organizacją konferencji, kongresów, targów, wystaw, eventów i wydarzeń różnych środowisk zawodowych. W Polsce co roku odbywa się kilkadziesiąt tysięcy spotkań realizujących różnorodne biznesowe cele klientów. Spotkania zawsze miały wielkie znaczenie dla firm, instytucji i stowarzyszeń. Nowoczesne narzędzia komunikacji zdalnej, w tym wszechobecność internetu, wcale nie umniejszają roli spotkań, co więcej rodzą głód kontaktu twarzą w twarz. Jednak współczesne spotkania ewoluują, otwierają się na nowe narzędzia i oczekiwania młodych generacji. I w takiej nowej, ambitnej formie konferencje będą nadal pełnię rolę wiodącego narzędzia komunikacji marketingowej, o najwyższej skuteczności w przekazywaniu wiedzy, budowaniu emocji i kształtowania postaw zespołów ludzkich.
Do pobrania