Poland Meetings Destination |
|
Magda Antonioli CoriglianoThe director of the Master in Economics and Tourism at Bocconi University at Milan (Italy), professor of macroeconomics and tourism Member of World Tourism Organization (UNWTO), special advisor for tourism to the Vice President of the EU Commission, and member of AIEST, ATLAS, SIE and IFITT. Visiting professor in various Universities and author of many publications on Tourism Economics and Policy and Environmental Economics.
Prezentacja do pobrania |
Poland Meetings Destination |
|
John HeeleyWrites, teaches and consults on the subject of urban destination marketing under the banner heading of Best Destination Marketing. He is a Visiting Fellow at Sheffield Hallam University where he teaches destination marketing and leads on industry links with destination marketing organisations. He also lectures on a regular basis at the University of Surrey and at MCI Innsbruck, and sits on the editorial board of the International Journal of Tourism Cities. As a former urban destination marketing practitioner, he directed business tourism departments in four English cities, the most notable of which was the Birmingham Convention Bureau, involving strategic and operational alliances with the National Exhibition Centre, the Birmingham International Convention Centre and the National Indoor Arena. John Heeley’s early career (1973-1990) was as an academic specialising in tourism. Leaving academe in 1990, he went on to become the founder CEO of the destination marketing organisations he established for Sheffield (1990-1996), Coventry and Warwickshire (1997-2001), Birmingham (2001-2003) and Nottinghamshire (2004-2009). From 2009-12, John held senior executive positions in European Cities Marketing; first as its Internal Management Adviser and then as Interim Chief Executive. John Heeley has written extensively. His first journal article “Planning for tourism: an historical perspective” appeared in the January 1983 edition of the Town Planning Review. His first book “Inside City Tourism: a European perspective” was published in 2011, and a second one entitled “Urban Destination Marketing in Western Europe – theory and practice” is scheduled for publication later this year. John Heeley lives in Sheffield, England, with his wife Alison. Principal interests outside of work are his three ‘children’, travel, old visitor guides, literature and poetry, hill walking and – last but not least - Sheffield Wednesday. You can follow John on his website www.bestdestinationmarketing.com
Prezentacja do pobrania |
Poland Meetings Destination |
|
David HenryPrzez całą swoją karierę związany jest z Grupą Accor. Od kwietnia 2009 roku pracuje w Grupie Hotelowej Orbis na stanowisku Director Sales & Marketing for Poland & Baltic States. Wcześniej w latach 2004 - 2009 pełnił obowiązki Director Sales Support w Grupie Accor pracując w Monachium i Paryżu. David Henry ukończył w 1998 roku Thunderbird School of Global Management uzyskując tytuł MIM (Master of International Management) na kierunku International Management. Wcześniej w latach 1996 – 1998 zdobywał wiedzę w Case Western Reserve University - Weatherhead School of Management, gdzie otrzymał dyplom MBA (Master of Business Administration), na kierunku Marketing and Operations Management.Jego ulubionym hotelem jest Sofitel Grand Sopot, natomiast do jego hobby należy tenis, squash i golf.
|
Poland Meetings Destination |
|
Patrick FalconerPatrick Falconer jest dyrektorem zarządzającym globalnego Biura The New York Times w Londynie, odpowiedzialnym za sprzedaż reklam na wszystkie platformy NYTG w Europie północnej, Środkowym Wschodzie i Afryce. Rozpoczął pracę w International Herald Tribune (obecnie International New York Times) w 1988 r. a później w 1999 wrócił, po 3 latach spędzonych w Time Inc., gdzie zarządzał sprzedażą reklam w magazynie Fortune w Wielkiej Brytanii I Holandii Podczas pracy w IHT/NYT z sukcesem wprowadził na rynek pierwszy miesięczny magazyn IHT: International Fund Investment oraz pomagał w 2001 r. we wprowadzeniu cyklu konferencji IHT Luxury, które z sukcesem odbywają się do dziś. Jest założycielem World Media Group (1998), w latach 2009 – 2010 był prezesem grupy . Od 2008 jest również członkiem Zarządu British American Business.
Prezentacja do pobrania |
Poland Meetings Destination |
|
Andrzej JonasZałożyciel i redaktor naczelny The Warsaw Voice. Współtwórca Stowarzyszenia Dzieci Holocaustu w Polsce. Był Wiceprezesem Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, Prezesem Stowarzyszenia Dziennikarzy Europejskich – Sekcji Polskiej, Wiceprezesem Stowarzyszenia Dziennikarzy Europejskich.
Odznaczony Odznaką Honorową Bene Merito.
Komentator prasowy i telewizyjny.
Gospodarz konferencji. |
Poland Meetings Destination |
|
Alex KloszewskiByły dyrektor regionalny InterContinental Hotels Poland & Czech Republic, przez 9 ostatnich lat Dyrektor Działu Inwestycji Hotelowo-Rekreacyjnych oraz Partner w firmie Colliers International Poland. Od stycznia tego roku Partner Zarządzający spółki Hotel Professionals, którą otworzył wraz ze swoim zaufanym zespołem. Alex Kloszewski. jest związany z hotelarstwem od 1973r. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Stanach Zjednoczonych, pracując dla sieci Marriott Hotels & Resorts. Był również zawodowo związany z Radisson Hotels, Wyndham Hotels International w miastach: Los Angeles, Dallas, San Antonio, New Orlean, Palm Beach na Arubie i Szczecin. Bezpośrednio przed rozpoczęciem pracy w Colliers, obejmował stanowisko dyrektora zarządzającego 5-cio gwiazdkowego hotelu InterContinental w Warszawie. W 2002r. Alex założył fundację Warsaw Destination Alliance, której zadaniem jest promocja Warszawy i rozwój lokalnej turystyki. Fundacja WDA jest stowarzyszeniem zrzeszającym największe hotele pięciogwiazdkowe w Warszawie, jak również centra konferencyjne PKIN, EXPO, lotniska, linie lotnicze, galerie, muzea, Warszawskie organizacje miejskie i lokalne oraz obiekty sportowe: Stadion Narodowy czy Stadion Legii. W kwietniu 2011 Alex Kloszewski został także współfundatorem i wiceprezesem Warszawskiej Organizacji Turystycznej.
|
Poland Meetings Destination |
|
Juliusz KłosowskiA graduate of the University of Warsaw (1982), is a historian by education. After graduation he worked as a journalist. He joined The Warsaw Voice as it was being launched in the autumn of 1988. In 1993, he became general manager of publisher Warsaw Voice SA, which specializes in English-language publications for foreigners living in Poland and for readers abroad.
The company’s English-language publications include The Warsaw Voice and The Polish Science Voice magazines and the Poland’s Voice Daily news service. The company also has an English-language website (www.WarsawVoice.pl), which is popular among foreigners interested in Poland. Kłosowski is a member of the board of directors of the Warsaw Destination Alliance (WDA), a foundation that helps promote Warsaw internationally and supports the development of business tourism services in the city. He is also a member of the board of the Foundation for Corporate Social Responsibility (FCSR). |
Poland Meetings Destination |
|
Christian MutschlechnerDirector of the Vienna Convention Bureau and his leadership has been instrumental in Vienna becoming a leading European meeting destination. Mutschlechner’s contributions have been many but two key areas are in education and development of industry statistics. He has a passion for helping educate future leaders and serves as a lecturer at several universities and schools. Mutschlechner was instrumental in demonstrating the value of meetings that the Vienna Bureau sought to attract, and he collaborated with a Vienna university to calculate the economic impact of meetings. He also served as ICCA’s lead representative to the United National World Tourism Organization to establish a globally accepted standard for meetings industry statistics. Mutschlechner is the current President of the Austrian Convention Bureau, Immediate Past President of ICCA, the International Congress & Convention Association, is also a past President of the European Federation of Conference Towns, and played the leading role in setting up AC Forum, the platform for Europe's most important medical congress organizers.
Prezentacja do pobrania |
Poland Meetings Destination |
|
Michał OlszewskiZastępca Prezydenta m.st. Warszawy. Urodzony w 1977 r. w Bydgoszczy.
Absolwent na wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Od października 2011 r. Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy, wcześniej Dyrektor Biura Funduszy Europejskich Urzędu m.st. Warszawy. Jako zastępca Prezydenta odpowiada za opracowanie strategii rozwoju m.st. Warszawy. Nadzoruje biura odpowiedzialne za pozyskiwanie funduszy europejskich, rozwój gospodarczy, politykę lokalową oraz geodezję i kataster. |
Poland Meetings Destination |
|
Katarzyna SobierajskaUrodzona 1 października 1971 roku w Warszawie. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz polsko-holenderskich studiów podyplomowych z zakresu integracji europejskiej, realizowanych przez Uniwersytet Warszawski i Uniwersytet w Maastricht. W latach 1995-2000 w Urzędzie Kultury Fizycznej i Turystyki zajmowała się marketingiem, kierując Departamentem Promocji Turystyki. W tym czasie realizowała całokształt spraw związanych z badaniami statystycznymi i marketingowymi w zakresie turystyki, międzynarodowymi imprezami promocyjnymi, stoiskami narodowym na międzynarodowych targach turystycznych. Ściśle współpracowała m.in. z World Tourism Organisation oraz European Travel Commision. Pracowała również jako wicedyrektor Departamentu Współpracy z Zagranicą i Integracji Europejskiej, czynnie biorąc udział w procesie dostosowania prawodawstwa polskiego do unijnego w zakresie turystyki. Od roku 2000 pracowała w Polskiej Organizacji Turystycznej jako dyrektor w Departamencie Promocji, gdzie odpowiadała za promocję Polski na rynkach zagranicznych. Zarządzała również Convention Bureau of Poland zajmując się turystyką biznesową. Jest mężatką, ma dwie córki.
|
Poland Meetings Destination |
|
Rafał SzmytkeJest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz Wydziału Prawa i Administracji UW. Ponadto zdobył tytuł Master of Business Administration - Rotterdam School of Management. Odbył również wiele szkoleń, między innymi w Civil Service College United Kingdom and International Public Service Unit Cabinet United Kingdom w zakresie planowania strategiczno – biznesowego.
Doświadczenie zdobywał na kierowniczych stanowiskach w Urzędzie Kultury Fizycznej i Turystyki, Ministerstwie Zdrowia i jako dyrektor Departament Współpracy Regionalnej w Polskiej Organizacji Turystycznej. Swoją wiedzą wspierał też jako ekspert Program SAPARD – działanie 6, SAPARD PL 07/03 oraz projekt "Turystyka - wspólna sprawa" w ramach programu Europejskiego Funduszu Społecznego. Z turystyką związany od lat nie tylko zawodowo, ale także społecznie. Był między innymi współorganizatorem Ogólnopolskiego Rajdu „Palmiry” a obecnie pełni funkcję przewodniczący Sportowego Centrum Survivalu i Eksploracji. Ma na swoim koncie liczne publikacje, między innymi w: „Turystyka kwalifikowana” czy „Turystyka rekreacyjna oraz turystyka specjalistyczna”. Odznaczony Nagrodą II stopnia Rektora Akademii Wychowania Fizycznego za osiągnięcia zawodowe, Odznaką „Za Zasługi dla Turystyki” a także Srebrną Odznaką „Zasłużony Działacz Kultury Fizycznej. Rafał Szmytke jest instruktorem sportu: lekka atletyka, pływanie, judo, survival, strzelectwo sportowe, samoobrona. Ma patent żeglarza jachtowego, licencję pilota paralotniowego oraz płetwonurek II stopnia CMAS, PADI. |
Poland Meetings Destination |
|
Ireneusz WęgłowskiJest od dwudziestu lat Wiceprezesem Zarządu Orbis SA, wiodącego operatora i właściciela hoteli w Europie Centralnej i Wschodniej. Orbis jest notowany na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od 1997 r., a jego większościowym akcjonariuszem jest francuski Accor (ma 53 % akcji). Obecnie w portfolio Grupy Orbis znajduje się 61 hoteli z ponad 11 000 pokoi (03/2014). Węgłowski nieprzerwanie działa w Orbisie w obszarze zarządzania nieruchomościami hotelowymi. Uczestniczył w restrukturyzacji spółki, która miała na celu zmianę modelu biznesowego i skupienie się na hotelarstwie, jako podstawowej działalności firmy. Jest praktykiem i specjalistą w dziedzinie transakcji hotelowych, brał udział w realizacji wielu projektów zbycia niestrategicznych dla spółki nieruchomości. Jest absolwentem Warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej, zrealizował Program Rozwoju Zawodowego w Szkole Administracji Hotelowej Cornell University w Ithaca (USA). Ireneusz Węgłowski jest także Prezesem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego – organizacji reprezentującej interesy polskich hotelarzy na szczeblu lokalnym, narodowym i Unijnym.
|