Pobierz e-book
Pobierz aplikację
mobilną GCBeVENT

Meetings Week Poland
Kod eventu: Poland


Meeting System
otwarty!

Program

18 marca 2014 (wtorek)

Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów (Stowarzyszenie Branży Eventowej)
W dzisiejszych czasach potencjał multimediów i potęga internetu nadały nowy kierunek działaniom szeroko pojętego marketingu. Powstaje niekiedy wrażenie, że większość aktualnych strategii komunikacyjnych i sprzedażowych firm opiera się w zasadzie na kampaniach multimedialnych sprzężonych w social mediach. Jednakże nawet najbardziej zachwycające kreacje przewijające się na ekranie, nie zastąpią doznań, jakich może doświadczyć uczestnik EVENTU. Będąc w samym środku wydarzenia, odbieramy go wszystkimi zmysłami. Ścieżki te zapisują się mimowolnie w naszej pamięci... i jeśli były miłe, wracamy do nich chętnie. Nie tylko we wspomnieniach, ale również przyjeżdżając znów w te niezwykły miejsce lub chociażby opowiadając o nich naszym znajomych.

EVENT odgrywa bardzo istotną rolę w budowaniu i umacnianiu marki miejsca.Często jest wręcz trzonem, wokół którego tworzy się całą koncepcję komunikacyjno-sprzedażową. Szczególnie jeśli jest wydarzeniem długofalowym, cyklicznym, angażującym lokalną  przedsiębiorczość oraz samorządy. Festiwale, pikniki, jarmarki, plenery, turnieje, pokazy, rajdy, mistrzostwa są atrakcjami mającymi przyciągnąć turystów i wypromować dane miejsce i region. Umiejętnie zorganizowane stosownie do  okoliczności, targetu i miejsca, przyniosą konkretny i długofalowy zysk z inwestycji.

Zapraszamy na wyjątkową konferencję, podczas której wiele czasu poświęcimy nad rozważaniem o trójkącie efektywności, który zakłada współpracę administracji publicznej z uczelniami oraz biznesem, przy wsparciu ekspertów marketingu.
  0900  Rejestracja i powitalna kawa
  0915 - 0930 Przywitanie
  0930 - 1000 Prelekcja 1: Znaczenie eventu w promocji miast i regionów.
Prelegent: Olga Pietrzak Agencja POWER Sp. z o. o.
  1000 - 1030 Prelekcja 2: Marketing miejsca czy promocja miejsca?
Prelegent: Grzegorz Kiszluk (Redaktor Naczelny Magazynu BRIEF, organizator Welcome Festiwal)
  1030 - 1100 Prelekcja 3: "Bezpieczeństwo imprezy masowej, a jej pozytywny odbiór – case study”
Prelegent: Katarzyna Pacholak niezależny konsultant ds. bezpieczeństwa imprez masowych
  1100 - 1145 Prelekcja 3: Światowej rangi impreza sportowa WRC Rally Poland jako narzędzie wspierające rozwój miasta Mikołajki
Prelegenci: Piotr Jakubowski (Burmistrz Miasta Mikołajki),  Stella Hałaburda (kierownik wydz. Promocji Urząd Miasta i Gminy Mikołajki), Joanna Waszkiewicz (grupa AMAX), Sylwia Lewandowska (Dyrektor Marketingu i PR, Lotos Rally Poland, Rajd Polski)
1145 - 1200 Przerwa kawowa
  1200 - 1300 Event jako narzędzie marketingowe do budowania silnej marki miejsca, która przyciąga turystów, inwestorów oraz przyczynia się do rozwoju eksportu
Panel dyskusyjny – Prowadząca Katarzyna Gembalik-Kinas BRIEF
Goście:
Grzegorz Kiszluk,
redaktor naczelny magazynu "Brief" i "Brief for Poland"
Izabela Stelmańska,
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Karolina Zuzaniuk  główny specjalista ds. budowania marki miasta Lublin
Łukasz Napora - dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Audioriver
Anna Nowakowska - Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej
  1300 - 1345 Prelekcja 4: Promocja regionu poprzez event sportowy na przykładzie Mistrzostw Świata w piłce siatkowej Plażowej w Starych Jabłonkach
Kamil Sapeta - Manager ds. Rozwoju Grupy Anders 
  1345 - 1430 Prelekcja 5: Industriada - festiwal dziedzictwa przemysłowego jako przewaga konkurencyjna regionu.
Prelegent: Adam Hajduga (Kierownik  Referatu Promocji Dziedzictwa Industrialnego, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Kultury)
1430 - 1515 Lunch
  1515 - 1600 Prelekcja 6: Carnaval Sztuk-Mistrzów czyli lubelski produkt-wizytówka regionu
Prelegent: Karolina Zuzaniuk  (główny specjalista ds. budowania marki miasta Lublin) oraz Rafał Sadownik (Warsztaty Kultury w Lublinie)  
  1600 - 1640 Prelekcja 7: Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku, Europa na Widelcu, Festiwal Smaku w Grucznie, Rybobranie nad Odrą – festiwale kulinarne jako narzędzia promocji miast i regionów”
Prelegent: Wojtek Lewandowski (Smak i Tradycja, producent eventów kulinarnych)
  1640 - 1700 Podsumowanie i zakończenie
  1930 Wieczór stowarzyszeń na Stadionie Narodowym (wymagane zaproszenia)

Partnerzy / Sponsorzy

Patroni medialni

PUBLIKACJA POKONFERENCYJNA

więcej informacji o e-booku

PRELEGENCI

zobacz innych

ORGANIZATORZY

 
 więcej o organizatorach